2013. június 14., péntek

Pampók

Akkor kezdtem el pampókat varrogatni, amikor megszületett a keresztlányom. Nem gondoltam volna az előtt, hogy ennyire beléjük szeretek. Kedves ajándék lehet, ha az ember babalátogatóba megy és valami személyeset szeretne ajándékba vinni. Azóta több tucattal készítettem.

Íme néhány közüllük:
piros színben
rózsaszín varriáció
Nagyon kedvelem a masnikat, ezért a legtöbbje így készült el.
De a végeredmény csak az emberi képzelettől függ:

pöttyös

A fiam keresztelőjére is készítettem.
Ezeket emlékül szántam a meghívottaknak. Nagyon jól mutattak így együtt:


zöld masnis
Ha kedvet kaptál hozzá, akkor itt a sablon, ami szerint készítettem őket:



Én polár anyagból dolgoztam.
Filcből talán kicsit keményebb és jobb lesz a tartásuk,
de véleményem szerint a polár anyagból is nagyon jók lettek / lesznek.
Jó varrogatást kívánok :)

1 megjegyzés: