2013. október 18., péntek

TobozManók

Nemrég szépen sütött a nap, most viszont napok óta zuhog az eső odakint. Szeretem az őszt, de ez a sok eső lehangol... így hát elővettem azokat a tobozokat, a miket még a napsütéses őszi napokon gyűjtöttünk séta közben, és ötletelni kezdtem, hogy most mit kezdjek velük.

Előszedtem az ilyen-olyan maradékokat, és megleltem közöttük a préselt papírgolyókat, és ragasztópisztollyal, fejecskék kerültek a tobozokra:
Majd elővettem az ecsetet, és minden fejecskét befestettem. Variáltam a színeket, mert nem tudtam eldönteni, hogy milyenre is fessem őket. Ilyenek lettek:
Amint látjátok a filcmaradékokból kis sapkákat is varrtam és a fejecskékre húztam, nehogy megfázzanak ebben a borongós időben... és ahogy megrajzoltam az arcocskákat, életre keltek:

Anyóka

Apóka

és a két huncut fiúmanó

A TobozManó család


Kipróbáltam, hogy felakasztva, hogy festenek (a hely, ahova felkerülnek majd, még csak most készül):

 de azt hiszem jól mutatnak a sötétítön is :)


5 megjegyzés:

  1. Aranyosak lettek!!!:))) Én is Flóránál láttam, írtam is, hogy elkészítem:) A tobozok megvannak, no és minden, CSAK még nem nem állt össze...magától valahogy nem akar:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszenek, de nem tudom ki az a Flóra :), ha megírod, megnezem az övét is. Én egy kézimunka könyvben láttam valamikor az ötletet... a megvalósítás fejből jött ;) Remélem a tied is hamarosan összeáll :) lehet, hogy karácsonyfa dísz lesz :)))

      Törlés
  2. Szia!

    Nagyon aranyosak és milyen jó feleleveníteni, jó pár éve -talán 10 is- én is készítettem!!!

    Üdv: Betti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Akkor ideje ismét készíteni egy párat ;) majd nekem is mutasd meg őket!
      Üdv, Mókuska

      Törlés
  3. Nagyszeru otlet!:) nagyon tetszenek a manocskaid! Mi is keszitunk majd:) Csilla

    VálaszTörlés