2014. február 20., csütörtök

Tavasz hírnöke:

a hóvirág.


Nagyon vártam a telet, a havat, meg is érkezett, de hamar el is olvadt. Napok óta borongós, esős, ködös az időjárás. Olyan nagyon lehangol. Gondoltam, hogy elkezdem csalogatni a tavaszt, ezért készültek ezek a hóvirágok:



A kedvenceim. Gyakran díszitik az oviban is az ablakot, s nagyon hamar elkészíthetők.


Végezetül pedig egy versike:

Zelk Zoltán: Hóvirág
 
Jó, hogy látlak hóvirág
Megkérdezem tőled
Mi hírt hoztál? Mit üzensz
erdőnek, mezőnek?
 
Szedd a szárnyad szaporán
vidd a hírt madárka
Útra kelt már a tavasz
itt lesz nemsokára.

10 megjegyzés:

  1. Hát ez csoda jó ötlet:))) Még sehol nem találkoztam vele! Megvalósítom, köszi:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :) Jó kézimunkázást! :)

      Törlés
  2. De aranyos ez a hóvirág!
    Én is várom a tavaszt. Épp ma néztem kutyasétáltatás közben, hogy a házunk mellett már bomlanak a rügyek. Lehet, hogy megbánják a sietséget?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméljük, hogy nem bánják meg, kár lenne értük. Az ovink udvarán is rügyben a magnóliafa :) idén hiányozni fog az illata (itthonról nem érezni...)

      Törlés
  3. Ezk nagyon szepek lettek:) koszi az otletet!:)

    VálaszTörlés
  4. Végre egy olyan hóvirág, ami nem szokványos!!!:))) Nagyon-nagyon köszönöm, biztosan elkészítem!!!:))) Nagyon tetszik!!!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örömmel osztom meg veled :) veletek:) Örülök, hogy tetszik :) Majd küldjél képet, ha elkészültek, s lesz időd lefényképezni.

      Törlés
  5. Ja, igen és elfelejtettem neked írni, hogy ez a kedvenc tavaszi versem!!!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is a kedvencem, ezért került ez a bejegyzés végére :)))

      Törlés